Veelgestelde vragen
Inklapbare content
Welke betaalmethodes zijn er op de webshop?
Je kan op de volgende manieren betalen:
- Bancontact
- Ideal
- Mastercard
- Visa
- Klarna
- Overschrijving
Kan ik later betalen?
Dat kan zeker! Zorg dat je Klarna selecteert als je afrekent. Hierdoor heb je de mogelijkheid om over 30 dagen te betalen.
Wat is jullie levertijd?
Pakketten die op werkdagen zijn besteld, worden binnen 24 uur verzonden, met in sommige gevallen een uitzondering van 48 uur vanwege drukte.
Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je per email een verzendbevestiging met een track and trace link om de leveringsstatus van jouw pakket te volgen.
Moet ik mijn originele verpakking bewaren voor retour?
Nee, dit is niet nodig.
Hoe kan ik het retourneren?
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via info@quosy.be.
Als je retour is geaccepteerd, sturen we je een retour verzendlabel, met instructies over hoe en waar je het pakket moet sturen.
Let op: De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd.
Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via info@quosy.be als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat de bestelling is geplaatst en door ons is verwerkt, kan deze niet altijd meer worden geannuleerd. Om te controleren of je bestelling nog geannuleerd kan worden, kun je contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp, chat of e-mail. We helpen je graag verder!
Hoelang is de garantie van onze producten?
De wettelijke garantie is geldig voor 2 jaar vanaf de leveringsdatum.
Kunnen afbeeldingen van producten eventueel afwijken van het werkelijke poduct?
Door de diversiteit in beeldschermtechnologie en individuele scherminstellingen kan het voorkomen dat de kleuren en vormen van producten op jouw beeldscherm licht afwijken van de realiteit. Ondanks onze aandacht voor het correct afbeelden van onze producten, is het mogelijk dat de weergegeven afbeeldingen in nuances verschillen van het daadwerkelijke product qua kleur en detail. Dit komt door de unieke manier waarop kleuren kunnen verschijnen op verschillende schermen, en de invloed van externe factoren zoals lichtval tijdens het fotograferen. We willen hierbij benadrukken dat deze kleine verschillen geen afbreuk doen aan de kwaliteit en het comfort van onze producten.
Is retourneren kosteloos of betalend?
De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.